Standing in the rain, dealing with the pain

Åååh jävla bajsdag. Efter 4 timmars sömn va det bara upp och in i duschen sen springa till bussen. Fick stå hela vägen till gullmars och när ag skulle gå på tunnelbanan va det en äcklig gubbe som bara va tvungen att gå in i mig. Kom till skolan och vi kunde inte göra ett skit för kakelsågen hade dom inte där så vi fick typ städa.. Sen till andra skolan och få reda på att man har prov på torsdag nästa vecka. Sen läxförhör i religion och prov i det på tisdag nästa vecka + läxförhör nu på torsdag. Asså jag orkar inte. Och värst  av allt, Det SNÖADE när jag gick hemmifrån. Seriöst. Okej om det hade regnat men snö.... Usch ska ta och städa mitt rum och dumpa mitt dåliga humör ! Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0