Wounder Woman

Jag är fan bäst ! Hela dagen har gått åt till att skriva talet, sen skulle jag skriva ut det och då vill inte min kära skrivare sammarbeta så jag fick sitta och fylla i mass bokstäver som inte syntes. Sen gjorde jag färdigt affärsplanen och skickade in den. Sen skrev jag ett litet mail om hur allting ligger till med företaget till våran lärare och skickade det. Under tiden har jag försökt hjälpa Emma så mycket jag kan och till sist så tog jag en dusch på 9 minuter för man kan ju inte missa bigbrother ! Och 9 minuter, det är rekord för min del. Nu har jag bara lite läsning inför religionsprovet kvar . Jag tycker att jag borde få pris eller nått. Haha, men ska passa på och läsa lite under reklamen.




Faaan, reklamen tog slut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0