Det

Sanna åkte ut ur Big Brother. Det kom lite som en chock, trodde att Katerina skulle åka faktiskt. Och självklart så vann jag inget på min jävla bingolott ! Oväntat ? Inte riktigt. Jag tror jag har vunnit 2 saker i hela mitt liv. Det ena var ett gosedjur när jag va typ 9 och det andra va ett såntdär stort center paket från grönan förra året. Man brukar ju alltid säga tur i spel otur i kärlek och tvärt om men för mig har det ju inte dirrekt vart nån supervinst i varken eller haha. Men ska kolla på Det nu, är lite skraj efter som att jag har grov clown fobi. Tycker verkligen inte om människor som är utklädda till konstiga saker.. Usch ! Men nu blir det film. Peace ♥




Usch, får rysningar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0