Torsdag 9 juni

SERIÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST ! Jag tar studenten imorgon är fett taggad ! Omg, omg, omg, omg. Måste fixa ganska mycket idag. Har sprungit runt i stan för att inhandla lite saker. Bla hårfärg. Men självklart så köpte jag en toning ! Men det får duga. Sen va jag på studentlunch, va helt okej, efter det följde jag med emma och solade och nu har jag varit hemma ett tag. Pappa kom hem med skylten också, fett fin. Men nu ska jag äta om ett tag, fixa naglarna, fixa lakan till flaket, färga håret, fixa ögonbrynen, raka benen, lägga fram kläder och annat som jag ska ha med mig till emma imogron, packa en väska till mamma och pappa med ombyte.... Ja alltså en hel del som ska fixas men nu mat ! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0