kan det bara bli fredag....

..så att alla mina problem kan försvinna. Ligger för tillfället och lyssnar på musik. Väntar på att det ska bli reklam på heros så att jag kan få röka. Funderara även starkt på att dra fram en påse godis ur nattduksbordet och kläma i mig den utan att bjuda på en enda jävla godis, bara trycka i mig för att det verkar ruligt... Näe men seriöst, nårot måste ju hända annars börjar jag fan ruttna här i min smuliga säng. Imorgon ska jag städa hela lägenheten, det ser rent ut sagt förjävligt ut ! Fattar inte hur man bara kan låta skiten ligga framme istället för att plocka undan det eller kasta det på en gång. Gaaah, näe nu ska jag lyssna på musik och stänga ute mina fina tankar. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0