Dagar med studentfirande, fest, vänner och film

Har haft ganska händelserika dagar sen i fredags. På fredagen tog jag studenten ! Vilken befrielse, tårarna sprutade av lycka och allt va så himla fint. Åkte flak och det va det roligaste jag gjort i hela mitt liv ! Däremot luktade man inte så himla gott på vägen hem men det gjorde ingenting, va bara så sjukt glad. Sen på kvällen blev det krogrunda med vänner och lite människor från gamla klassen, det va helt okej.

På lördagen var jag bakis som aldrig förr, käkade pizza till frukost och det tjöt i mina öron ! På kvällen satt vi lite folk i bandängen och drack några cider innan vi drog på en hemma fest och hem efter det.

På söndagen var jag hemma med vänner. Lyssnade på musik och diskuterade gamla minnen. Riktigt trevligt ! :)

I måndags va jag hemma hela dagen tror jag, gjorde inte alls mycket utan låg i sängen hela dagen och vilade ut riktigt ordentligt.

Igår var en riktigt seg dag. Var ute lite för att träffa saga sen åkte vi hem till mig, kollade på film, gjorde pannkakor med socker mitt i natten och va allmänt flummiga, haha !

Idag har jag varit på sös med Saga. Vi hälsade på Johanna och hennes nyfödda lilla bebis. Otroligt söt och ganska stor. Över 52cm och vägde nästan 4 kg, men han såg ändå så liten ut ! Ska snart åka och köpa grönsaker och sen göra sallad till middag och kolla första säsongen av Criminal minds !

Slänger in lite bilder och skriver mer senare, Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0